Nytt liv - Ny blogg

Nu när vi har klivit in i ett nytt skede i vårt liv kanske det kan vara dags för en ny blogg? Förr var det lägenhet inne i stan, jobba på krogen, egentid och lata dagar. Idag är det radhus i utkanten av Västerås, jobb på kontor, barn och ingen egentid. Vilket liv är bäst? Helt klart där vi är just nu. 

Det är inte lika många som bloggar nu förtiden, idag är det mer instagram och annat som gäller. Nu när jag är mammaledig så har jag faktiskt tid för socialamedier så varför inte köra på. Jag startar inte den här bloggen för att jag tror att jag kommer ha flera 100 läsare utan den är till för mig, min familj och mina vänner. Är någon annan intresserad så är det bara roligt såklart. 
 
I bloggen kommer du kunna läsa om min vardag. Det kan vara allt ifrån min familj, vänner, personliga händelser, inredning, träning, mat och allt annat som rör vardagen. Eftersom det var länge sen jag bloggade blir nog nästa inlägg en liten uppdatering om vad som hänt sen sist. 
 
 
Välkommen! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna Öhrling

En blogg om mitt liv och allt annat som hör vardagen till.

RSS 2.0