En dag på landet

05.30 vaknade en pratglad Emilia. Bredvid henne låg en svettig mamma som var glad för att få gå upp. Direkt kastade jag mig ut på altanen för att svalka mig i den svala morgon luften. Tur att det inte är så många är uppe vid den tiden. 

Fixade frukost och gjorde klar Emilia för promenad. En mil senare var vi hemma för att snabbt byta om och packa väskan för besök hos mormor på landet. 

Hos mormor tog vi det väldigt lugnt. Emilias kusin William sprang runt på tomten med en glad mormor efter sig. 

Dagen avslutades med mycket skratt på balkongen med en härlig solnedgång, inte illa! 




Notudden, Östermälarstrand och en lite trött Emilia på landet! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna Öhrling

En blogg om mitt liv och allt annat som hör vardagen till.

RSS 2.0