Helgen

Den här helgen har det varit fullt upp men vi har fått mycket gjort. Vi har tvättat och oljat in trallen så nu är det bara möblerna som fattas men det får vi nog ta till nästa helg. Vi var en vända till Erikslund, där vi hängde på låset som alla andra småbarnsfamiljer, och uträttade lite ärenden. 
 
Vi var bjudna till Folkets för att fira en vän men jag fick tyvärr avstå eftersom lillan är lite väl liten att lämna bort än så länge. Johan fick helt enkelt representera oss båda medan jag och lillan grillade hos mamma och pappa. Den natten sov lillan sin första hela natt, i 8 härliga timmar. Troligen var det bara den gången men oavsett så är jag överlycklig att jag fick en natt, Tack Emilia!
 
Vad mer har hänt? Johan har sålt sin ena cross så nu har vi lite mer plats i garaget. Vi har tagit fram utemöblerna till balkongen, rensat ogräs (Maskrosor), gått promenader med lillan och lillsvansen, rensat och slängt saker från förrådet, fikat hos svärföräldrarna där vi även fyndade leksaker till Emilia och hennes kusin William. 
 
 
 
Lillan redo för promenad hem till farmor och farfar.
 
 
 
Och stackars lillsvansen som låg och sola när han fick fågelskit på ryggen, inte hans dag.
 
 
 
Sabina
2014-05-19 @ 20:10:36

Haha timon <3

Svar: Han har det inte lätt 🙈
Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna Öhrling

En blogg om mitt liv och allt annat som hör vardagen till.

RSS 2.0