Söndag

Idag har det varit en händelserik dag. Började dagen med att promenera hem till Sanna, Levis och Lennox. Där var det fullrulle med alla barnen. Så roligt nu när jag och mina två närmsta vänner har barn. Levis 3år, Lennox 1år, Alicia 1år och lilla Emilia på 2 månader. Min måste växa till sig lite men sen, oj oj vilket gäng! 

Hos Sanna hade jag även turen att få träffa Silas, en Chihuahua valp på 9 veckor. Ojoj så liten och söt han var. 

På eftermiddagen vart det en till promenad och sedan fix i trädgården på framsidan medan lillan sov. Idag hade vi turen att lillan sov väldigt länge och jag hann ha lite vardagslyx. Jag passade på att ta ett bad, fixa håret, läsa en skvallertidning och äta middag tillsammans med Johan i lugn och ro. Det har inte skett så ofta sen hon kom. Nu uppskattar man verkligen sin egentid på en helt annan nivå!

Lilla söta Silas


Vårstädningen av framsidan är klar, nu är vi snart redo för sommaren. Nu saknas bara utemöblerna och lite nya blommor.  







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna Öhrling

En blogg om mitt liv och allt annat som hör vardagen till.

RSS 2.0